qaumikhabrein
Image default
ٹرینڈنگقومی و عالمی خبریں

مشہد مقدس میں بین الاقوامی قرآن و عترت نمائش کا افتتاح

مشہد مقدس میں حرم امام رضا میں قرآن اور اہل بیت کے عنوان سے نمائش کا اہتمام کیا جارہا ہے۔ حرم امام رضا علیہ السلام کے متولی کی موجودگی میں16 ویں بین الاقوامی قرآن وعترت نمائش کا افتتاح کیا گیا۔ یہ نمائش حرم امام رضا علیہ السلام کے باب الجواد(ع) دروازے پر منعقد کی گئی ہے جو31مارچ2023 تک ہر روز شام پانچ بجے سے رات دس بجے تک زائرین و مجاورین کے لئے کھلی رہے گی۔
اس بین الاقوامی قرآن و عترت نمائش کا موضوع ’’قرآن،خاندان اور زندگی ‘‘ ہے ۔ اس نمائش میں صوبہ خراسان رضوی کی150 قرآنی انجمنوں نے اپنی اپنی مصنوعات پیش کرنے کے لئے 150 اسٹال لگانےہیں۔

فائل فوٹو

صحافیوں کی موجودگی میں قرآن و عترت نمائش کی افتتاحی تقریب کے موقع پر حرم امام رضا(ع) کے متولی نے نمائش کا انعقاد کرنے والے افراد کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ حضرت امام علی رضا علیہ السلام کی نورانی بارگاہ کے جوار میں اس نمائش کے انعقاد سے روحانی و معنوی ماحول میں اضافہ ہوا ہے ۔
حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی نے صوبہ خراسان رضوی اور مشہد مقدس میں قرآنی سرگرمیوں کے بہترین مواقع پائے جانے کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ قرآنی سرگرمیاں اپنی وسعت،اہمیت اور مقام و منزلت کی وجہ سے ایک مستقل نمائش میں تبدیل ہونے کی صلاحیت رکھتی ہیں اور اس مسئلے پر غور کیا جا سکتا ہے ۔

فائل فوٹو

حرم امام رضا علیہ السلام کے متولی کی موجودگی میں بین الاقوامی نمائش قرآن و عترت کے ساتھ ’’رواق خدمت‘‘ نمائش کا بھی افتتاح کیا گیا ہے، ’’رواق خدمت‘‘ نمائش میں حرم امام رضا(ع) کی تاریخ ،حرم امام رضا(ع) سے وابستہ مجموعہ آستان قدس رضوی کی تأسیس اورآستان قدس رضوی کی خدمات اور اہم اقدامات کی مختلف تصویری رپورٹس پیش کی گئی ہیں۔
زائرین و مجاورین اس نمائش کا وزٹ کر کے آستان قدس رضوی کی آرگنائزیشنز اورفاؤنڈیشنز اور دیگر اداروں کے بارے میں جاننے کے ساتھ خادموں اور اعزازی خادموں کی جانب سے زائرین کو دی جانے والی سہولیات،ثقافتی ،سماجی اور اقتصادی سرگرمیوں کو جان سکتے ہیں۔

Related posts

فوج چھوڑ کر بھاگ رہے ہیں اسرائیلی جوان

qaumikhabrein

ہر حال میں خدمت خلق اورانسانیت کی بھلائی کا مشن جاری رکھنا ہوگا۔۔مولانا خالد سیف اللہ رحمانی

qaumikhabrein

یروشلم میں امریکی سفارتخانہ جس زمین پر بنےگا وہ فلسطینیوں کی ہے

qaumikhabrein

Leave a Comment