qaumikhabrein
Image default
ٹرینڈنگقومی و عالمی خبریں

اف یہ گرمی۔ مہاراشٹر میں آج سے اسکولوں سے تعطیل

مہاراشٹرریاست میں کچھ دنوں سے درجہ حرارت میں اضافہ ہوا ہے اور ہر گرمی کی لہر شدید ہو گئی ہے۔ اس لیے احتیاطی تدابیر کے طور پر طلبہ کے لیے تعطیلات کا اعلان اور اسکولوں کے آغاز کے مطابق ہدایات جاری کی گئی ہیں۔ ریاست کے تمام ریاستی ایجوکیشن بورڈ کے ماتحت اسکولوں کے طلباء کے لیے 21.04.2023 سے تعطیل کا اعلان کیا گیاہے۔

اگر ریاست کے دیگر بورڈز کے اسکول شیڈول کے مطابق چل رہے ہیں یا ایسے اسکولوں میں اہم تعلیمی سرگرمیاں چل رہی ہیں تو اسکول انتظامیہ کو چاہیے کہ وہ طلباء کو تعطیلات کا اعلان کرنے کے بارے میں اپنی سطح پر مناسب فیصلہ کرے۔ ریاست میں اسکول کھولنے کے سلسلے میں اتفاق رائے برقرار رکھنے کے لیے، ویدربھ کے علاوہ تمام ڈویژنوں میں اسکول ہر سال 15 جون کو شروع ہوں گے یا اگلے دن اگر اس دن چھٹی ہوئی تو، اور ویدربھ ڈویژن میں اسکول ہر سال 30 جون کو شروع ہوں گے۔ یا اگلے دن اس دن چھٹی ہو تو، اس طرح کا حکومتی فیصلہ ریاستی ایجوکیشن ڈیپارٹمنٹ کے معاون سکریٹری امتیاز قاضی نے 20 اپریل 2023 کو جاری کیا ہے۔

یہ معلومات اکھل بھارتیہ اردو شکشک سنگھ 11138 کے بانی ساجد نثار احمد نے دی ہے،مذکورہ سرکاری سرکولر مہاراشٹر حکومت کی ویب سائٹ www.maharashtra.gov.in پر بھی موجود ہے۔۔

یہ بھی پڑھئے۔۔

Related posts

دنیا کے آلودہ ترین 46 شہر ہندستان میں ہیں۔

qaumikhabrein

فرانس۔۔میکرون کے دوسری بار صدر بننے پر ٹماٹر برسائے گئے

qaumikhabrein

اخباری، ملنگی اور نصیری خطیبوں کو مغل مسجد کے منبر پر بیٹھنے نہیں دیا جائےگا۔ منتظمہ کمیٹی کا فیصلہ

qaumikhabrein

Leave a Comment