qaumikhabrein
Image default
ٹرینڈنگقومی و عالمی خبریں

یونان میں بھی منائی جاتی ہے امام حسین کی عزاداری

نواسہ رسول امام حسین کا غم دنیا کے ہر خطے میں منایا جاتا ہے
اتوار کے روز یونانی دارالحکومت ایتھنز میں روز نواسۂ رسول ؐحضرت امام حسینؑ اور اُن کے باوفا اصحاب کی یاد میں جلوس نکالا گیا۔
‘شیعہ مسلم کمیونٹی گریس’ کے زیر اہتمام نکالا جانے والا یہ مرکزی جلوس وسطی ایتھنز میں واقع ٹاون ہال سے برآمد ہوا اور شہر کی اہم شاہراہوں سے گُزرتا ہوا یونانی پارلیمنٹ پر پہنچ کر اختتام پذیر ہوا۔

جلوس کے دوران عزادار روایتی انداز میں نوحہ خوانی اور سینہ زنی کرتے رہے، جبکہ مختلف مکاتب فکر سے تعلق رکھنے والے اکابرین نے بھی جلوس عزا میں شریک ہوکر حضرت امام حسینؑ اور اُن کے جانثاروں کی عظیم قربانی کو خراج عقیدت پیش کیا۔

شہدائے کربلا سے اظہارِ عقیدت کرنے کیلئے جلوس میں خواتین اور بچوں کی بڑی تعداد شریک تھی۔ جلوس کے راستے پر رضاکاروں کی جانب سے پانی اور مشروبات کی سبیلیں بھی لگائی گئی تھیں۔

جلوس کے اختتام پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے نمائندہ شیعہ مسلم کمیونٹی سید اشیر حیدر نے بھرپور تعاون اور بہترین انتظامات پر شہری انتظامیہ اور سیکورٹی اداروں کا شکریہ ادا کیا۔
یاد رہے کہ محرم الحرام کے آغاز کیساتھ ہی ایتھنز سمیت یونان کے مختلف شہروں اور جزائر میں اہل بیتؑ کو نذرانہ عقیدت پیش کرنے کیلئے محافل و مجالس کا سلسلہ جاری ہے۔

Related posts

صدر اسلام کے مسلمانوں کی قر بانیاں بے مثال ہیں۔ مولانا شہوار نقوی

qaumikhabrein

امریکہ میں غلامی کی علامت ایک مجسمے کو توڑ دیا گیا۔

qaumikhabrein

”سخنِ حق کو فضیلت نہیں ملنے والی“۔۔تحریر۔سراج نقوی

qaumikhabrein

Leave a Comment